.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در گيلان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان از انهدام يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف بالغ بر 44 كيلوگرم حشيش و ترياك در اين استان خبر داد.

به گزارش فارس حسين كارگرنيا در جلسه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با تشريح چگونگي كشف مقدار مذكور مواد مخدر در گيلان اظهار داشت: كشف اين مقدار مواد بر اثر تماس فردي مبني بر بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان گيلان صورت گرفت كه با اطلاع از آن، بلافاصله موضوع در دستور كار پليس ويژه اين استان قرار داده شد.
وي افزود: پس از انجام تحقيقات ميداني وسيع و به‌كارگيري اقدام‌هاي فني و پيچيده پليسي، سرنخ‌هايي از نحوه فعاليت اين قاچاقچي حرفه‌اي و همدستان وي به دست آمد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان ادامه داد: ماموران پس از چند شبانه‌روز تلاش گسترده اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت نامحسوس سرانجام به حمل و انتقال محموله‌اي از مواد مخدر با يك كاميونت در قالب بار زغال توسط اعضاي اين باند به استان گيلان پي بردند.
وي در ادامه اظهار داشت: پس از صحت و سقم موضوع و اطمينان از حمل و انتقال مواد مخدر، محورهاي ورودي استان توسط تيم‌هاي عملياتي تحت كنترل قرار گرفت و در نتيجه خودروي مورد نظر در محور ورودي به استان شناسايي و در يك عمليات منسجم پليسي سوداگران مرگ هنگام ملاقات در محل قرار و تحويل بار غافلگير و دستگير كردند.
به گفته كارگرنيا، در بازرسي از خودروي مذكور مقدار 25 كيلوگرم حشيش، 19 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و ضبط شد.
وي افزود: در بازرسي از منزل سركرده از اين باند تهيه و توزيع مواد مخدر نيز مقدار 7 گرم ترياك سوخته، دو دستگاه ترازوي ديجيتال توزين مواد مخدر كشف و ضبط شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان با اشاره به اينكه در اين عمليات تعداد 6 نفر از اعضاي اين باند دستگير و به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراحل قضايي شدند، از مردم اين استان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت شخص يا اشخاصي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مراكز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
وي همچنين به يك عمليات موفقيت‌آميز ديگر در زمينه كشف مواد مخدر در گيلان اشاره و خاطرنشان كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان در عملياتي موفقيت‌آميز از يك زوج قاچاقچي مواد مخدر 20 كيلوگرم ترياك را كشف كرد.
كارگرنيا افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي بررسي‌ها و تجسس‌هاي كارشناسي خود شخصي به نام علي كه با همدستي همسرش در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت فعاليت مي‌كرد را شناسايي كرده و تحت كنترل قرار داد.
وي اضافه كرد: گروه‌هاي عملياتي مبارزه با مواد مخدر پليس پس از كنترل و مراقبت‌هاي پليسي دريافتند كه اين شخص در پوشش خانواده در حال انتقال مواد با يك دستگاه خودروي سواري پژو پارس به شهرستان رشت است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان اظهار داشت: گروه‌هاي عملياتي به صورت غافلگيرانه خودروي اين قاچاقچي را با رعايت اصول حفاظتي در محور ورودي به شهر رشت متوقف كرده و در بازرسي از آن مقدار 20 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كردند.
به گفته وي، در بازرسي از منزل اين فرد نيز مقدار قابل توجهي مشروبات الكلي خارجي كشف و ضبط شده است.
كارگرنيا خاطرنشان كرد: در حال حاضر متهمان به مقام قضايي معرفي شدند و پرونده آنها اكنون در حال بررسي قضايي است.
وي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ را از مهم‌ترين برنامه‌هاي پليس مبارزه با مواد مخدر استان دانست و بيان داشت: در اين زمينه برخوردهاي قاطع و جدي صورت مي‌گيرد. /234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.